Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Δεν έχουν τσίπα

Ρώτησα προχθές τον διοικητή του ΙΚΑ κ. Ροβέρτο Σπυρόπουλο: «Μήπως η μη καταβολή ακόμη των συντάξεων σε ορισμένους συνταξιούχους του ΙΚΑ και δυστυχώς είναι πολλοί αυτοί, δεν οφείλεται στο ότι δεν έφεραν το ΑΦΜ ή το ΑΜΚΑ τους αυτοί, αλλά στο γεγονός ότι έχουν στεγνώσει τα ταμεία του ΙΚΑ από ρευστό;».

Δεν έχουν τσίπα

Η αυθόρμητη απάντησή του ήταν «λεφτά υπάρχουν». Και φυσικά μου τίναξε τα νεύρα στον αέρα με τη γνωστή αυτή φράση-μούφα που ακούστηκε προεκλογικά από τον γίγαντα Γιωργάκη.
Πάντως, είτε ο κ. Ρ. Σπυρόπουλος παίζει το ίδιο τραγούδι με το Γιώργο και λέει ψέματα είτε κάποιοι εκεί στο ΙΚΑ και στο υπουργείο Οικονομικών δεν έχουν τσίπα. Γιατί αν πράγματι λεφτά
υπάρχουν, δεν ντρέπονται όλοι αυτοί οι καρεκλοκένταυροι να βασανίζουν χιλιάδες ηλικιωμένους ανθρώπους που ξεροσταλιάζουν με τις ώρες, παίρνοντας θέση από τα ξημερώματα στις ουρές αναμονής, για να μάθουν τι επιτέλους πρέπει να φέρουν στο ΙΚΑ για να πάρουν τις συντάξεις τους.
Άκουγα χθες έναν παππού έξω από υποκατάστημα του ΙΚΑ να λέει σε δημοσιογράφο: «Είμαι παιδί μου από τις 4.30 το πρωί στην ουρά για να κάνω μία και μοναδική ερώτηση στον υπάλληλο του ΙΚΑ. Τι λείπει από το φάκελό μου και δεν μου πληρώνουν τη σύνταξή μου, να πάνω να τους το φέρω αμέσως».
Είναι ντροπή. Είναι απάνθρωπο αυτό που συμβαίνει με τους συνταξιούχους του ΙΚΑ. Κάποιος στα ανώτερα κυβερνητικά κλιμάκια δεν έχει επιτέλους ίχνος ευαισθησίας να παρέμβει και να γλιτώσει από ένα καθημερινό μαρτύριο χιλιάδες γέροντες και γερόντισσες που δεν ξέρουν πότε θα πάρουν τη σύνταξη των 300 και 400 ευρώ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...