Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Βοστώνη-Ο "βομβιστής" είναι ο γιος μου


Βοστώνη-Ο βομβιστής είναι ο γιος μου

Ο πατέρας των υπόπτων για τη βομβιστική επίθεση στον Μαραθώνιο της Βοστώνης υποστηρίζει ότι ο γιος του, ο οποίος εξακολουθεί να αναζητείται είναι ένας έξυπνος και επιτυχημένος νεαρός άνδρας.

Ο Anzor Tsarnaev μίλησε στο Associated Press τηλεφωνικά, από τη ρωσική πόλη της Makhachkala
όπου μένει, όταν η αστυνομία ανακοίνωσε ότι ένας από τους γιους του, ο 26 χρονος Tamerlan, είχε σκοτωθεί σε ανταλλαγή πυροβολισμών και ο άλλος γιος του, Dzhokhar, αναζητείται..

"Ο γιος μου είναι ένας αληθινός άγγελος," είπε ο Tsarnaev. "Ο Dzhokhar είναι ένα δευτεροετής φοιτητής ιατρικής στις ΗΠΑ. Είναι τόσο έξυπνο αγόρι. Περιμέναμε να έρθει για διακοπές εδώ."

Οι θείοι για τους υπόπτους: "Δεν αξίζει να υπάρχουν στη γη"

Οι θείοι των υπόπτων για τις βομβιστικές επιθέσεις στη Βοστώνη, σε δηλώσεις τους, τονίζουν ότι "και οι δύο δεν θα έπρεπε να υπάρχουν στη γη"...
Ο ένας θείος, το όνομα του οποίου δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα, σε δηλώσεις του στο CBS ανέφερε: "Είναι χαμένοι και οι δύο. Είμαι σοκαρισμένος και συγκλονισμένος. Εύχομαι να μην είχαν υπάρξει ποτέ. Έχω μείνει άφωνος. Άνθρωποι που έκαναν αυτό, δεν αξίζει να υπάρχουν στη γη".
Ο δεύτερος θείος, ο Ruslan Tsami, δήλωσε στο People:
"Αυτά είναι τα ανίψια μου. Είναι γιοι του αδερφού μου" και συμπληρώνει κλαίγοντας: "Είναι μεγάλη οικογένεια. Οι γονείς βρίσκονται ακόμα στη Ρωσία. Προέρχονται από μια σκληρά εργαζόμενη οικογένεια, που το έσκασε από την Τσετσενία. Είναι μια καλή οικογένεια".
Ο θείος δίνει και στοιχεία, τόσο για τον 26χρονο Tamerlan Tsarnaev, που έπεσε νεκρός από τα πυρά των αστυνομικών, όσο και τον 19χρονο Dzhokhar που "ήθελε να γίνει γιατρός", όπως επισημαίνει. Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, ο Τamerlan γεννήθηκε στη Ρωσία και ο Dzhokhar στο Κιργιστάν.
Στο τέλος της συνέντευξής του, δήλωσε: "Αυτό είναι τρομερό. Δεν τρέφω καμία απολύτως συμπάθεια γι' αυτούς. Τους μισώ. Δολοφόνησαν ανθρώπους".
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον δημοσιογράφο του τηλεοπτικού δίκτυο WBZ -TV, όταν τον εκείνος  πληροφόρησε ότι ο ένας του ανιψιός είναι νεκρός, ο θείος απάντησε ότι δεν έχει συνειδητοποιήσει ποιος από τους δύο είναι.
Όταν του είπε ότι είναι ο Tamerlan, απάντησε: "Του άξιζε αυτό που έπαθε". Στη συνέχεια συμπλήρωσε: " Τι να πω για τους ανθρώπους που δολοφονήθηκαν; Μόνο ότι έχουν τη συμπάθειά μου. Τι άλλο θα μπορούσε να πει ένας φυσιολογικός άνθρωπος;".
enikos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...