Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Σε λίγο θα σας στεναχωρησουμε κυρία Παντελή…


Διότι είπατε αρκετές ανακρίβειες στην εξεταστική. Το εάν όντως “δεν γνωρίζατε” εσείς το ξέρετε. Εμείς θα σας βοηθήσουμε να μάθετε. Διαβάστε την συνέντευξη της στο Κουρδιστό Πορτοκάλι και επανερχόμαστε:
Από τον Βασίλη Μπόνιο

“Eίναι ανήθικο και πρόστυχο να λένε ότι περνάω όμορφα στη Γαλλία και ότι κάνω διακοπές ενώ αγωνιζόμαστε με τον άντρα μου καθημερινά για να σταθούμε στα πόδια μας. Εάν είσαι δημοσιογράφος, κάνε έρευνα και μετά γράψτο. Ήμουν μια απλή υπάλληλος, μισθωτή για 17
ολόκληρα χρόνια, τίποτε παραπάνω…”
Μαρία Παντελή. “Η γυναίκα των 550 εκατ. της λίστας Λαγκάρντ”, σύμφωνα με τον προσφιλή χαρακτηρισμό των εγχώριων ΜΜΕ.
Την συναντήσαμε λίγο μετά την κατάθεσή της στην Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής και λίγο πριν πετάξει πίσω στην νέα της πατρίδα μια óμορφη πόλη κάπου στη Νότια Γαλλία.
Ακόμη κουβαλούσε πάνω της τα σημάδια της ψυχικής ταλαιπωρίας παρότι ένιωθε πλέον μια απίστευτη δικαίωση.
Κατάθετε για ώρες ολόκληρες στην Προανακριτική.
Είχε νυχτώσει όταν βγήκε στηνΒασιλίσσης Σοφίας αλλά μέσα της ήλπιζε πως ξημέρωνε μια νέα ζωή, πίστευε πως κατάλαβαν και πως πλέον θα σταματήσει η βιομηχανία λάσπης σε βάρος της. Δεν είναι τυχαίο πως στα ΜΜΕ αμέσως μετά την κατάθεσή της σταμάτησαν τα σενάρια συνομωσίας που με το στανιό επεδίωκαν να την ταυτίσουν με τηνΜαργαρίτα Παπανδρέου.
-Πως προέκυψε η “σχέση” σου με την Μαργαρίτα Παπανδρέου;
“Είναι τρελό αυτό που έγινε. Γι’ αυτό με τρόμαξε κιόλας, για να σας πω και την αλήθεια. Γιατί –λέω- αν είναι ικανοί να βγάζουν όλα αυτά τα ψέματα, είναι ικανοί για όλα αυτοί οι άνθρωποι. Τι έκαναν δηλαδή; Κάθονταν ένα βράδυ κι έπιναν τα ουϊσκάκια τους και έλεγαν «τι να βγάλουμε; Τι να βγάλουμε που να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη και ξεφούρνισαν όλο αυτό. «Τι να βρούμε, τι να βρούμε, τι να πούμε που να αποσυντονίσουμε τον κόσμο. Χα, Μαργαρίτα Παπανδρέου! Χα, Μαρία Παντελή! Οι δημοσιογράφοι; Οι Λέκκες; Ποιος ξέρει; Ο Λέκκας –λέει- το ψιθύρισε στον έτσι, στο γιουβέτσι. Ο Παπακωνσταντίνου έτσι αλλιώς κι αλλιώτικα. Τι πράγματα είναι αυτά; Και βγήκα εγώ η Μαρία Παντελή, μια απλή υπάλληλος. Ίσως γι’ αυτό κιόλας στοχοποιήθηκα, γιατί δεν είχε κανείς να φοβηθεί τίποτα από μένα, γιατί ήμουν το εύκολο θύμα. Δεν είχα ούτε δύναμη για να μπορέσω να επηρεάσω κάποιον, ούτε τίποτα. Και με κρέμασαν στα μανταλάκια. «Μ.Π». «Μαργαρίτα Παπανδρέου».«Μαρία Παντελή». Το βρήκαν και το έβγαλαν. Ήρθε κανένας να πει «εγώ δεν είπα τέτοιο πράγμα» και να πει «συγγνώμη, κυρία Παντελή». Πρωτοσέλιδο έγινα. Εις βάρος μου, έβγαλαν χιλιάδες ευρώ όλες αυτές οι εφημερίδες. Βγήκε κανείς να μου ζητήσει πρωτοσέλιδη συγγνώμη για όλο αυτό που έχω τραβήξει εγώ και η οικογένειά μου τους τελευταίους μήνες; Κανένας. Που είναι όλοι αυτοί; Ας έρθει κάποιος μπροστά μου να πει «εσύ έχεις πεντακόσια πενήντα εκατομμύρια κι από πίσω σου είναι η Μαργαρίτα Παπανδρέου». Ας έρθει εδώ αυτός. Ποιος είναι αυτός; Ήρθε κάποιος εδώ και σας είπε, ότι «ναι, εγώ το είπα αυτό»;
H Mαρία μιλάει και νομίζεις ότι πρόκειται για έκρηξη ηφαιστείου. Είναι τόση η αγανάκτηση για όλα όσα έχουν προηγηθεί με αποτέλεσμα όπως μας λέει να την κάνουν να φοβάται για την οικογένιά της, για τα παιδιά της.
«Φωτογράφιζαν το σπίτι που έμενα 10 χρόνια στην Αθήνα, το σπίτι που γεννήθηκαν τα παιδιά μου, που πέρασα 10 ολόκληρα χρόνια της ζωής μου και έγραφαν «ιδού η παράγγα της λίστας Λαγκάρντ» αφήνοντας να εννοηθεί ότι πρόκειται για «βιτρίνα».“Πήγαν να συνδέσουν ακόμη και την απόφαση της οικογένειας να μετακομίσουμε με την λίστα Λαγκάρντ. Κάτι που προγραμματίζαμε ενάμισι χρόνο και που δεν κρύψαμε ποτέ από κανέναν”.
«Εμένα δεν με πείθετε ότι φύγατε τυχαία από την Ελλάδα…» της πέταξε κάποιος από τους βουλευτές της Προανακριτικής.
Η Μαρία ήταν αποστομωτική:
-Φύγαμε γιατί εκεί βρήκε δουλειά ο σύζυγός μου, γιατί υπάρχουν καλά δημόσια σχολεία, γιατί τα παιδιά μου μιλάνε ήδη 3 γλώσσες. Η κόρη μου έβλεπε όνειρο τις προάλλες και μιλούσε αγγλικά και γαλλικά στον ύπνο της. Γιατί ζούμε σε μια πολιτισμένη χώρα…. Αν μπορείτε κάντε το κι εσείς…»
Η ίδια είναι καταπέλτης και για εκείνους που επειχείρησαν να την εμπλέξουν σε υποθέσεις μαύρου πολιτικού χρήματος.
“Τι θέλουν να μου πουν, δηλαδή; Ότι υπάρχει μαύρο πολιτικό χρήμα, πού; Ότι η EFG International , μια Τράπεζα που ήταν εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Ελβετίας, έκανε ξέπλυμα χρημάτων; Αυτό θέλουν να μου πουν; Ας πάνε να το ψάξουν.
Εγώ δεν το πιστεύω αυτό. Εγώ, δούλευα σε μια εταιρία η οποία ήταν αναγνωρισμένη στο χώρο της, αγοράστηκε από την EFG International του ομίλου Λάτση, οπότε όποιος πιστεύει ότι αυτή η εταιρία έκανε ξέπλυμα χρημάτων –δημοσιογράφος ή πολιτικός, -ας πάει στον κ. Λάτση να του το πει κατά πρόσωπο. Σε μένα το λέει, που ήμουν υπάλληλος; Ας πάει να τον ρωτήσει «Έκανες ξέπλυμα, άνθρωπε μου;».
ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
«Ο κ. Παπακωνσταντίνου ήταν ο πρώην Υπουργός Οικονομικών και ο υπεύθυνος της λίστας και ήταν αυτός σαν πρώην Υπουργός Οικονομικών και υπεύθυνος της λίστας που βγήκε στο κανάλι και μίλησε και αναφέρθηκε μόνο στο δικό μου όνομα. Ίσως ήθελε να αποπροσανατολίσει και την κοινή γνώμη και να ασχοληθούν όλοι με κάποιον ο οποίος δεν μπορούσε να του κάνει και τίποτα στο φινάλε όπως ήμουν εγώ γιατί ούτε δύναμη είχα, ούτε γνώριζα κανέναν, ούτε μπορούσα να τον τρομάξω. Οπότε σου λέει «πάρε αυτήν». Δεν είναι δυνατόν αυτός ο άνθρωπος να βγαίνει τον Ιανουάριο του 2013 στην εκπομπή της κ. Στάη και μπροστά σε χιλιάδες τηλεθεατών το μόνο όνομα που αναφέρει να είναι το δικό μου όνομα «ο περίφημος λογαριασμός που ‘χε ένα όνομα συγκεκριμένο, είναι γνωστό, έχει δημοσιευτεί, η κα. Μαρία Παντελή…..αυτός ο λογαριασμός είχε 550 εκατομμύρια δολάρια
Αυτός ο ίδιος το είπε. Από το στόμα του βγήκαν αυτές οι λέξεις: «η Μαρία Παντελή με τα 550 εκατομμύρια». Τον κατηγορώ γιατί χειρίστηκε τη λίστα με τρόπο παράνομο και επιπόλαιο , γιατί έδωσε σε έναν συνεργάτη του την επεξεργασία της λίστας, ο οποίος δεν μπορούσε να κατανοήσει την έννοια των φράσεων και λέξεων που διάβαζε, τι είναι το Internet User, τι είναι το Beneficial Owner, με αποτέλεσμα να με εκθέσει ανεπανόρθωτα, να βγω σαν δικαιούχος των 550 εκατομμυρίων…”
Στη διάρκεια της κατάθεσής της στην Προανακριτική, σε σχόλιο της κ. Κωνσταντοπούλου σχετικά με συνέντευξη της Μαρίας στο Hot Doc, πώς αυτή μια απλή υπάλληλος δείχνει να ταυτίζεται με τον κ. Μιωνή τον πρώην ιδιοκτήτη της εταιρείας , η απάντηση της ήταν “Ναι, γιατί εγώ και ο κ. Μιωνής είμαστε αυτοί που τους τελευταίους μήνες κάποιοι άνθρωποι που εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα, μας στοχοποίησαν. Ό,τι διάβαζα στις εφημερίδες, ήταν Μαρία Παντελή, Σάμπυ Μιωνής. Γι’ αυτόν τον λόγο ταυτίστηκα ίσως στη συνέντευξή μου μαζί του.”
Και προσθέτει ότι ο κ. Μιωνής είναι ένας άνθρωπος έξυπνος και ταλαντούχος και πως θεωρεί τιμή της που δούλεψε μαζί του. “Ήταν πάντα καλός με όλους τους υπάλληλους και άλλωστε ήμασταν όλοι νέοι άνθρωποι που δεν πιστεύαμε στις ταξικές διαφορές”.
Σε ερώτηση που της τέθηκε σχετικά με τον κ. Παπασταύρου, η Μαρία απάντησε πως ήταν εξωτερικός δικηγόρος της εταιρίας. “Όσες φορές έτυχε να συναντηθούν οι δρόμοι μας, ήταν ένας άνθρωπος απλός, ευγενικός και πάντα με το χαμόγελο. Φαντάζομαι είναι στο στόχαστρο κι αυτός για πολιτικούς λόγους”.
olympia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...