Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

“METANIΩΝΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΥΤΟΠΥΡΠΟΛΗΘΗΚΑ.ΤΑΙΖΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ…”


111aytopirpo

ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΕΜΦΥΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΤΗΝΗ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΟΠΩΣ ΤΟ 1945.

«Μετανιώνω που δεν αυτοπυρπολήθηκα». Αυτή ήταν η πρώτη φράση όταν βγήκε από το νοσοκομείο η 53χρονη γυναίκα, η οποία προχθές το βράδυ στην καντίνα που διαθέτει κοντά στα διόδια του Ρίου Πατρών, προσπάθησε να βάλει τέλος στη ζωή της, αφού περιλούστηκε με βενζίνη και άφησε ανοικτή τη μπουκάλα του υγραερίου.

Όπως δήλωσε η γυναίκα στην κάμερα του τηλεοπτικού σταθμού Achaia «το μόνο που μου έχει μείνει είναι η αξιοπρέπεια. Έχω αναγκαστεί ακόμη να πάω και στους κάδους για να ταΐσω τα παιδιά μου, ενώ τρώνε ληγμένα φαγητά, ό,τι βρίσκω».

Παράλληλα η 53χρονη αναφέρεται στο ένα από τα παιδιά της, λέγοντας πως αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας και πως πλέον δεν έχει ούτε τα αναγκαία.

Κατηγορεί τους κυβερνώντες για την κατάσταση στην οποία έχει φθάσει τόσο η ίδια όσο και αρκετοί συμπολίτες της λέγοντας πως «η αγανάκτηση, η αδικία, η αδιαφορία τους. Όλα αυτά με οδήγησαν εκεί. Ήθελα να αυτοκτονήσω για να γλιτώσω από αυτά τα αιμοβόρα θηρία. Είναι ηθικοί αυτουργοί αυτοί που κυβερνούν αυτή τη χώρα και μας οδήγησαν εδώ. Μετάνιωσα τελικά που δεν το έκανα γιατί δεν μπορώ να κοιτάξω τα παιδιά μου στα μάτια. Βλέπω την κατάσταση να διαιωνίζεται έτσι και δεν ξέρω τελικά ποιο ήταν το σωστό».

 patrastimes.gr

  olympia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...