Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Με τη δυναμη της Ελλαδας, Νικος Κακλαμανακης! Μπράβο παληκάρι μου, μπράβο Έλληνα!



Γράφει ο Στάμος Μπιρσίμ
Το ξαναθυμήθηκα και ψάχνοντάς το για να το προωθήσω σε μία φίλη Απόδημο και σας το στέλνω μαζί με τα σχόλια της συντρόφου του και του σκηνοθέτη.
Ας πάρουμε δύναμη από τη δύναμή του.
Και μην ξεχνάμε πως παρ΄ ολίγο να μην συμμετείχε σε κάποια Ολυμπιάδα εξ αιτίας της Διαπλοκής …

” Αυτο που νιωθω ειναι απεριγραπτο..Ο Νικολας μου, ο αντρας μου, φιλος μου,πατερας του παιδιου μου, ο ηρωας μου..Δακρυζω.. περηφανη,συγκινημενη,χαρουμενη ..Ολα μαζι, Ολα εσυ..ζωη μου και πνοη μου.Ολα αυτα τα 6 χρονια που ειμαστε μαζι, σε καθε στιγμη, σε καθε δυσκολια,σε καθε οχι (οπως ειπες και εσυ)..διπλα σου..δεν θα μπορουσα να κανω διαφορετικα..ησουν απο την αρχη η πνοη μου,η ζωη μου τα παντα μου..ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΙΡΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΠΗΛΙΑΔΑ..Σ’ΑΓΑΠΑΜΕ ΝΙΚΟΛΑ-ΕΛΛΑΔΑ.. “
“Όταν νομίζεις ότι τίποτα δεν πάει καλά, ότι όλα είναι εναντίον σου, ότι έχεις πολύ δύσκολη καθημερινότητα να αντιμετωπίσεις να ξέρεις ότι είναι το πρώτο βήμα στην νέα σου ζωή, το πρώτο μικρό βήμα σε μια νέα πραγματικότητα αρκεί να ονειρεύσαι να στοχεύεις, να προσπαθείς… Έτσι θα πετύχεις…
Ο Διάπλους του Αιγαίου, ολοκληρώθηκε με τη Δύναμη της Ελλάδας και ο Νικόλας μας απέδειξε ότι ο μόνος αγώνας που χάνουμε είναι ο αγώνας που δεν δίνουμε.
Νίκο σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες να δημιουργήσουμε το video αυτό μαζί, ελπίζω όλοι να μοιραστούν την δύναμη που μας μεταφέρεις.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...