Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Δεν είδα τα ονόματα των συγγενών μου είπε ο Παπακωνσταντίνου


No 509502Χωρίς να δώσει ακριβή ημερομηνία κατά την οποία παρέλαβε το περιβόητο CD με τη λίστα Λαγκάρντ, ο Γ. Παπακωνσταντίνου από το βήμα της Βουλής έκανε μια αναφορά στη διαδρομή της λίστας, πως ήρθε στα χέρια του και το ποιές κινήσεις έκανε μετέπειτα. Ο πρώην Υπουργός Οικονομικών αρκέστηκε να δώσει ως ημερομηνία τον Οκτώβριο του 2010, χωρίς περαιτέρω προσδιορισμό.

Ο ίδιος υποστήριξε ότι είχε ζητήσει τη συνολική εικόνα της λίστας και τους μεγαλοκαταθέτες, με το άθροισμα των καταθέσεων να φτάνει τα 2 δισ. ευρώ περίπου, υπογραμμίζοντας: «ο συνεργάτης μου μου έδωσε σε χαρτί τα ονόματα με τις υψηλότερες καταθέσεις. Τα ονόματα αυτά είναι περίπου 20. Εγώ ζήτησα τη λίστα, εγώ είμαι αρμόδιος για τον έλεγχο, εγώ παρέδωσα στον κ. Διώτη το στικάκι, μετά την μετάθεσή μου σε άλλο υπουργείο». Ο πρώην Υπουργός δεν ανέφερε το που πήγε το πρωτότυπο CD.

Ο ίδιος υπογράμμισε ότι δεν μπορούσε να πρωτοκολλήσει ένα αρχείο στη Βουλή, το οποίο κατείχε παράνομα από τις ελβετικές αρχές, ενώ δικαιολόγησε την αντιγραφή του αρχείου σε USB γιατί ήταν πιο ασφαλές.

«Είναι δυνατόν, να μην δω τα ονόματα των συγγενών μου; Η λίστα είχε 2.000 ονόματα και δεν ήταν δουλειά μου να τα ελέγξω. Και φυσικά δεν είδα τα ονόματα των συγγενών μου. Είδα μόνο των 20 υψηλότερων καταθέσεων», δήλωσε ο πρώην υπουργός.

Αναφορικά με το πώς έχασε το επίμαχο CD, ο κ. Παπακωνσταντίνου ισχυρίστηκε ότι «δεν το έχασα, το έδωσα στη γραμματέα μου για φύλαξη και από εκεί, δεν ξέρω πού πήγε. Είναι προφανές ότι φέρω ευθύνη για όλα αυτά».

Ο πρώην υπουργός Οικονομικών τόνισε ότι «δεν αλλοίωσε καμία λίστα» και πως προσπαθούν να τον ενοχοποιήσουν άδικα.

«Είναι αντίθετο με τις αρχές μου. Και γιατί να μην σβήσω ακόμα περισσότερα; Προσπαθούν να με ενοχοποιήσουν άδικα. Έμαθα ότι λείπουν τα ονόματα των συγγενών μου, στις 28 Δεκεμβρίου, τότε που το έμαθε και όλος ο κόσμος», υποστήριξε ο κ. Παπακωνσταντίνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...