Στο ΔΣ του ΟΠΑΠ αναμένεται να συζητηθεί και να εγκριθεί η τελική προκήρυξη για τον διαγωνισμό του Οργανισμού, που αφορά στη διαφήμιση.
Όπως είναι γνωστό, ο διαγωνισμός θα αφορά στα αριθμολαχεία (Τζόκερ, Kino κ.α.), στο «Στοίχημα», αλλά και στην εταιρική εικόνα. Η προκήρυξη εξάλλου, θα καθορίσει εάν ο λογαριασμός θα ανατεθεί όλος σε μια διαφημιστική εταιρεία ή εάν θα επιλεγούν περισσότερες. Σύμφωνα με πληροφορίες, το προϋπολογισθέν κονδύλι δεν θα είναι 30 εκατ. ευρώ, όπως ήταν στον προηγούμενο διαγωνισμό, αλλά
αισθητά μικρότερο.
Όλες αυτές οι παράμετροι αναμένεται να ξεκαθαρίσουν μέσα από την σχετική προκήρυξη. Ο διαγωνισμός του ΟΠΑΠ πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, καθώς τότε λήγουν οι σημερινές συμβάσεις.
Καταγγελία της ΝΔ
Για «άνευ προηγουμένου» σπουδή υπουργείων και οργανισμών να προκηρύξουν διαφημιστικούς διαγωνισμούς «αμφιβόλου αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας» τις τελευταίες ημέρες κάνει λόγο ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Γ. Μιχελάκης.
Όπως καταγγέλλει ο κ. Μιχελάκης, «σε αυτές τις εποχές που το Δημόσιο προσπαθεί να περιορίσει τις δαπάνες του, υπουργεία και μονοπωλιακοί οργανισμοί που ελέγχονται από το κράτος, όπως το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το Υπουργείο Ανάπτυξης, η ΔΕΗ [DEHr.AT] και ο ΟΠΑΠ, προχωρούν σε προκηρύξεις διαγωνισμών υψηλού budget με στόχο να δεσμεύσουν, με τις αποφάσεις τους, την επόμενη κυβέρνηση».
Για παράδειγμα, διευκρινίζει, «δεν είναι δυνατόν στο διαφημιστικό διαγωνισμό ύψους 1,1 εκατ. ευρώ που προκηρύσσει το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης, με αντικείμενο την 'Διατήρηση και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της γεωργίας, της δασοκομίας και του αγροδιατροφικού τομέα», την «Ποιότητα ζωής στις αγροτικές περιοχές και διαφοροποίηση της αγροτικής οικονομίας» και τη «Δημιουργία τοπικών ικανοτήτων για την απασχόληση και τη διαφοροποίηση στις αγροτικές περιοχές μέσω της προσέγγισης Leader', να συμμετέχει μόνον μία εταιρία, όπου και κατευθύνεται ο διαγωνισμός».
Μεταξύ άλλων ο εκπρόσωπος της ΝΔ επικαλείται επίσης τη διανομή διαφημιστικού κονδυλίου 12 εκατ. ευρώ από τη με πρακτικές, όπως επισημαίνει, «με τις οποίες διαφωνεί ακόμη και η Ένωση Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδας (ΕΔΕΕ)».
«Η σπουδή ορισμένων να κλείσουν άρον - άρον με διαγωνισμούς φτιαγμένους στο γόνατο, τα διαφημιστικά budget των επομένων ετών και να δεσμεύσουν με τις αποφάσεις τους την επόμενη κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εθνικές εκλογές, δεν είναι ούτε κατανοητή και, βέβαια, ούτε αποδεκτή», ξεκαθαρίζει.
Σημειώνει τέλος ότι η ΝΔ δεν θα επιτρέψει τέτοιες διαδικασίες και ζητεί τη διακοπή των διαγωνισμών και τη συγκρότηση διακομματικών επιτροπών, με τη συμμετοχή δικαστικών αντιπροσώπων, για την προκήρυξη, αξιολόγηση και ανάθεση οποιουδήποτε κρατικού διαφημιστικού κονδυλίου.
λινκ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου