Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Ο Ρωμανός ήταν δίπλα στον Αλέξη Γρηγορόπουλο τη νύχτα της δολοφονίας!

Ο Νίκος Ρωμανός εκ των χθεσινών συλληφθέντων, είχε αρνηθεί να καταθέσει στην δίκη Κορκονέα - Ολόκληρη η επιστολή του στις 8 Απριλίου 2010 σε γνωστή ιστοσελίδα-Η διαμάχη με τον Αλέξη Κούγια που σήμερα φαίνεται να δικαιώνεται-Το σχόλιο του διακεκριμένου ποινικολόγου για αυτή την εξέλιξη.
Ο Ρωμανός ήταν δίπλα στον Αλέξη Γρηγορόπουλο τη νύχτα της δολοφονίας!
Ένας εκ των συλληφθέντων για την ληστεία στο Βελβεντό ήταν δίπλα στον Αλέξη Γρηγορόπουλο τη νύχτα της δολοφονίας του από τον Κορκονέα. Ο ίδιος μάλιστα είχε αρνηθεί να καταθέσει στην δίκη με αποτέλεσμα το δικαστήριο να διατάξει την βίαιη του προσαγωγή.
Ο ίδιος τότε είχε επιτεθεί με σφοδρότητα στον σύνήγορο των κατηγορουμένων, Αλέξη Κούγια, απορρίπτοντας τις κατηγορίες του για συμμετοχή σε ακροαριστερές οργανώσεις και "στρατολόγηση"
ανηλίκων στον χώρο των Εξαρχείων.
Δείτε τι έγραφε:
«Η πρωτοβουλία μου να γράψω και στην συνέχεια να δημοσιοποιήσω την θέση μου και να ξεκαθαρίσω τους λόγους για τους οποίους δεν πρόκειται να παραστώ στο δικαστήριο πάρθηκε επειτα από την ανάγνωση αλλα και την εξέλιξη τόσο των δημοσιευμάτων, όσο και των γεγονότων της δίκης. Ρίχνωντας μια ματιά στα δημοσιεύματα των media αλλα και τις δηλώσεις του κυρίου Κούγια, θεωρώ πως είμαι υποχρεωμένος να πάρω θέση απέναντι του, απο τη στιγμή που και ο ίδιος αποφάσισε να κάνει το ίδιο προς το προσωπό μου.
Όσον αφορά λοιπόν τη μη συμετοχή του στη διαδικασία σε περίπτωση που δεν εμφανιστώ για να καταθέσω, δηλώνω οτι με μεγάλη μου χαρα και ανυπομονεσία περιμένω τη μη συμετοχή του, αλλά και τις εξίσου γελοίες δηλώσεις του, οι οποίες το μόνο που μου προκαλούνε είναι νευρικό γέλιο.
Στο δεύτερο σκέλος στο οποίο αναφέρεται στη συμετοχή μου σε ακροαριστερές οργανώσεις, συνεργασιας μου με κυκλώματα και αλλες παρόμοιες γελοιότητες θα ήθελα να τονίσω, πως είναι σενάρια συνωμοσιολογίας ενός φαντασμένου δικηγορίσκου ο οποίος αρέσκεται στο να δημιουργεί εντυπώσεις και να προσπαθεί με κάθε τρόπο να γαντζώνεται από την επικαιρότητα ανεξάρτητα με το αν αυτή είναι θετική η αρνητική για τον ίδιο. Τίποτα παραπάνω από ενα μυθομανή καραγκιοζάκο ο οποίος έχει γνώση του ποινικού κώδικα και αρέσκεται στο να ρουφάει όση περισσότερη δημοσιότητα μπορεί, είτε με το ρόλο του θύματος (δαρμένος, λιπόθυμος κλπ.), είτε ως ένας σοβαροφανής επαγγελματίας.
Σε σχέση με την ανακοίνωση της Γ.Α.Δ.Α. περι της μη παρακολούθησής μου, το μόνο που θα μπορούσα να πω ειναί πως όσο αυτοί δεν με παρακολουθούνε αλλο τόσο ο Κορκονέας δεν πυροβόλησε τον Αλέξανδρο. Ωφείλω να διευκρινίσω και πως παρά τα δημοσιεύματα, δεν είχα κανενα σκοπό να εμφανιστώ στη δίκη διότι δεν με απασχολεί ουτε στο ελάχιστο η έκβασή της. Θεωρώ, ως πολιτική μου επιλογή, να μην εμφανίζομαι στις στιγμές που ορίζουν οι θεσμοί, αλλα να διαμορφώνω εγω ο ίδιος τα δίκα μου πλαίσια στα οποία θα εκφράσω την αντίληψή μου.
Εύχομαι λοιπόν τόσο στον κ Κούγια, όσο και στον πελάτη του, καλα ξεμπερδέματα και προκαλώ την ελληνική αστυνομία να φέρει εις πέρας το έργο της, αν και εφόσον έχει τη συγκεκριμένη δυνατότητα».
Τι απαντά σήμερα με επιστολή του ο Αλέξης Κούγιας:
«Με πολύ μου λύπη πληροφορήθηκα την εμπλοκή του νεαρού Νικολάου Ρωμανού στην υπόθεση των ληστειών στην Κοζάνη.
Θέλω να δηλώσω κατηγορηματικά ότι θεωρούσα και θεωρώ τόσο την υπόθεση Γρηγορόπουλου – Κορκονέα, όσο και την χθεσινή υπόθεση των ληστειών της Κοζάνης, όπου φέρεται να συμμετέχει ο Νικόλαος Ρωμανός, ανθρώπινες τραγωδίες, όπου τόσο οι δράστες, όσο και τα θύματα, δεν είναι τίποτα άλλο παρά μόνο λεπτομέρειες ενός ανθρωποφάγου συστήματος, που την μια φορά, γιατί έτσι το συμφέρει σε δικαιώνει, και την άλλη επειδή πάλι έτσι το συμφέρει σε κονιορτοποιεί.
Δεν θα πάρω θέση. Εγώ στην υπόθεση Κορκονέα – Γρηγορόπουλου δεν έκανα τίποτα άλλο παρά να βοηθήσω την δικαιοσύνη να εκδώσει μια δίκαιη απόφαση, πιστεύοντας ότι ο εντολέας μου, αστυνομικός των 600 ευρώ, πατέρας τριών ανηλίκων τέκνων, ηλικίας 2, 4 και 6 ετών, δεν ήταν ένας ψυχρός δολοφόνος, όπως τον είχαν προκαταδικάσει, κορυφαίοι πολιτικοί ταγοί που τότε τα Μ.Μ.Ε τους τιμούσαν και κονιορτοποιούσαν τον εντολέα μου, ενώ σήμερα τα ίδια Μ.Μ.Ε. τους αποκαλούν «προδότες» που μας οδήγησαν στο ΔΝΤ, αλλά ένας τραγικά άτυχος άνθρωπος.
Την ίδια θέση κρατώ και σήμερα, σεβόμενος την μνήμη του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου και τον πόνο της οικογένειας του και συμμερίζομαι επίσης τον πόνο και την αγωνία, ολόκληρης της οικογένειας Νάσιουτζικ για την εμπλοκή ενός ευαίσθητου κοινωνικά και συναισθηματικά παιδιού, όπως ο Νίκος Ρωμανός, στην δύνη τέτοιων επιλογών που οδηγού ευαίσθητα και αξιόλογα παιδιά, οι ψυχροί καθοδηγητές τους, οι οποίοι σημειωτέον πάντοτε μένουν στο σκοτάδι.
Με την ίδια φιλοσοφία ζωής που υπερασπίστηκα τον Επαμεινώνδα Κορκονέα, με την ίδια φιλοσοφία ζωής θα υπερασπιζόμουνα και τον Νικόλαο Ρωμανό».
newsbomb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...