Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Θρασύτατος ο δολοφόνος της Ξάνθης...υβρίζει μέχρι και το θύμα του!


590 5532a956d41221fc638c1a662c10bc6b  main.jpgΣοκαριστικές και προκλητικές είναι οι δηλώσεις του 27χρονου δολοφόνου της άτυχης κοπέλας από τη Ξάνθη. Σε συνέντευξη που παραχώρησε μέσα από τη φυλακή ισχυρίστηκε ότι η αποτρόπαια πράξη έγινε με τη θέληση της άτυχης κοπέλας και με ιδιαίτερα κυνικό τρόπο, χωρίς ίχνος ανθρώπινης ευαισθησίας ανέφερε ότι της έβαλε φωτιά γιατί φοβήθηκε ότι η κοπέλα θα πάει στην Αστυνομία.
«Κάναμε ό,τι κάναμε με τη θέλησή της. Εγώ δεν την
πίεσα σε τίποτα. Κάποια στιγμή τραβήχτηκα γιατί κατάλαβα ότι αυτό που είχα κάνει δεν ήταν σωστό» ανέφερε χαρακτηριστικά... Εγώ φοβήθηκα. Είχα θολώσει γιατί ήμουν σουρωμένος και δεν ήθελα να πάω φυλακή και δεν ήθελα να πάω φυλακή, γιατί ήξερα τι θα πει φυλακή», είπε και συνέχισε προκαλώντας: «Είχα θολώσει εκείνη τη στιγμή, που λέω, καλύτερα εσύ παρά εγώ. Εκείνη τη στιγμή δεν καταλάβαινα τι έκανα, ήμουν δηλαδή σε άλλο κόσμο, σε άλλο πλανήτη. Δεν ήμουν φυσιολογικός εκείνη τη στιγμή».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες πώς της έβαλε φωτιά και την έκαψε: «Της έβαλα φωτιά και έφυγα. Άκουσα μια τσιρίδα. Δεν επέστρεψα να τη βοηθήσω. Πίστευα ότι θα πάει κατευθείαν στην αστυνομία και θα με καταγγείλει».
Αίσθηση ωστόσο προκάλεσε η ομολογία του δράστη ότι μετά το βιασμό και τη δολοφονία της κοπέλας πήγε σπίτι του, κοιμήθηκε, σαν μην έχει γίνει τίποτα
«Πήγα σπίτι μου, κοιμήθηκα, σαν να μη τρέχει τίποτα. Η ποινή που μου αξίζει είναι η θανατική. Το λάθος που έχω κάνει είναι πολύ μεγάλο»
spirospero.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...