Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

«Είναι λαμόγια και θέλουν μαστίγωμα»


Έξω από τα δόντια τα έλεγε η γοητευτική βουλευτίνα των Ανεξάρτητων Ελλήνων στους διαδρόμους της Βουλής. Χωρίς φόβο και πάθος, το πρώην μοντέλο Έλενα Κουντουρά έσουρνε τα εξ αμάξης στην συγκυβέρνηση.

«Είναι λαμόγια και απατεώνες. Μακάρι να μπορούσα να τους μαστιγώσω. Έχουν χάσει κάθε ίχνος τσίπας. Τι να μας πει ο αλεξιπτωτιστής κύριος Σαμαράς; Άλλα έλεγε προεκλογικά και άλλα κάνει
τώρα…» έλεγε στον συνομιλητή της, και σε έντονο ύφος που ακουγόταν σ’ όλους τους διαδρόμους, η κυρία Κουντουρά.

Από το βάθος του διαδρόμου φάνηκε και ο Προκόπης Παυλόπουλος, ο οποίος πλησίασε την παρέα.

«Γεια σου, Προκόπη μου, επαναστάτη! Καλά τους τα χώνεις τελευταία, γεια στο στόμα σου!» είπε στον πρώην υπουργό η ωραία Έλενα.

«Εγώ; Τους τα χώνω εγώ; Εγώ επαναστάτης, που τους τα έχωσα εγώ;» απάντησε έντρομος ο Παυλόπουλος, μην τυχόν και ακούσει και κανένας άλλος τη συζήτηση.

Πες τα, Υπουργέ μας, βάλε τα πράγματα στη θέση τους και μην τους αφήνεις να σε παρερμηνεύσουν!

Πες τα, Προκόπη!
 zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...