Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Με δάκρυα απολογήθηκε η Αρετή Τσοχατζοπούλου



Με δάκρυα στα μάτια η κόρη του πρώην υπουργού Εθνικής Άμυνας, Αρετή Τσοχατζοπούλου, ξεκίνησε την απολογία της στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Αθήνας, ξεκαθαρίζοντας πάντως από την πρώτη στιγμή πως δεν πρόκειται να γίνει κατήγορος του πατέρα της.

Παρότι, όπως είπε, οι σχέσεις τους μετά το γάμο «χάλασαν εντελώς» και η ίδια δεν πήγε ποτέ στο
σπίτι της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, η Αρετή Τσοχατζοπούλου τόνισε πως τον αγαπά και δεν θα γίνει εδώ ο κατήγορός του.

Υποστήριξε μάλιστα πως ήταν δική της η απόφαση να τον καλύψει στο στάδιο της ανάκρισης και να μην πει όλη την αλήθεια για της αγοραπωλησία του οικοπέδου στην Κεφαλληνίας , το οποίο, σύμφωνα με το κατηγορητήριο αγόρασε μεταξύ άλλων η Αρετή Τσοχατζόπουλου έναντι 395.000 ευρώ. Απευθυνόμενη πάντως σήμερα στους δικαστές η κόρη του πρώην υπουργού παραδέχτηκε πως ήταν δώρο του πατέρα της.

«Είμαι 16 μήνες κρατούμενη στον Κορυδαλλό. Θεωρώ πρώτα από όλα ότι τιμωρούνται τα παιδιά μου», τόνισε κλαίγοντας και εξήγησε την απόφασή της να εκχωρήσει στο δημόσιο ό,τι απέκτησε, με χρήματα που σύμφωνα με το κατηγορητήριο προέρχονται από τα εξοπλιστικά προγράμματα. "Αποφάσισα να γυρίσω τα ακίνητα γιατί έχουν συνδεθεί με μαύρο χρήμα . Έτρεχαν πίσω από το παιδί μου στο σχολείο και του έλεγαν «κλέφτη, φέρτε πίσω τα λεφτά». Αυτή η ιστορία πήρε την υπόληψη μου".

Η Αρετή Τσοχατζοπούλου υπεραμύνθηκε πάντως της νομιμότητας της αγοραπωλησίας του σπιτιού της Δεινοκράτους, ενώ απαντώντας στις ερωτήσεις της εισαγγελέως αρνήθηκε κατηγορηματικά αρνούμενη πως ήταν εικονική η μεταβίβασή του σε εκείνη, όπως της αποδίδεται.

Εισαγγελέας (Γεωργία Αδειλίνη): Θα σας πιέσω... Με το χέρι στην καρδιά θέλω να μου απαντήσετε. Βλέπετε ότι αυτές τις μέρες πρώην συνεργάτες του πατέρα σας με δάκρυα στα μάτια είπαν ότι τους χρησιμοποίησε, ότι τον πίστεψαν και τους κατέστρεψε...

Αρετή Τσοχατζοπούλου: Εγώ αρνούμαι να πιστέψω ότι όλα αυτά είναι έτσι, όπως τον κατηγορούν. Δεν θέλω να το πιστέψω αυτό. Αν ήταν έτσι δεν θα με είχε προστατέψει παραπάνω για να μην είμαι εδώ πέρα;

Εισαγγελέας (Π.Παναγιωτόπουλος): Μήπως σας πίεσε ο πατέρα σας;

Κατηγορούμενη: Ήταν δική μου απόφαση. Φοβήθηκα ότι θα φαινόταν άσχημα. Όλα όσα είπα στην ανάκριση και απέκρυψα ότι το οικόπεδο μου το έκανε δώρο ο πατέρας, το έκανα γιατί ήθελα να προστατεύσω τον πατέρα μου.

Αναφερόμενη στα συναισθήματα αλλά και τις σχέσεις που έχει με τον πατέρα της η Αρετή Τσοχατζοπούλου είπε: «Τον πατέρα μου τον αγαπάω και τον εκτιμώ. Δεν θα γίνω εδώ κατήγορος του. Με τη μητέρα μου είχε δημιουργηθεί άσχημη κατάσταση και είχαμε μειωμένη επικοινωνία. Μετά το γάμο του, οι σχέσεις χάλασαν εντελώς και για δύο χρόνια δεν είχαμε επαφή. Εγώ στο σπίτι της Διονυσίου Αρεοπαγίτου δεν έχω πάει ποτέ και δεν ξέρω καν που είναι».
zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...