Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Εκτός εαυτού η λογίστρια του Άκη: «Θα τον σκοτώσω»




Εκτός εαυτού η κατηγορούμενη Ευφροσύνη Λαμπροπούλου σε μία ολιγόλεπτη διακοπή της δίκης, βγήκε έξω από την αίθουσα του δικαστηρίου και αναφερόμενη στον Άκη Τσοχατζόπουλο, ακούστηκε να λέει: «Δεν αντέχω άλλο. Θα τον σκοτώσω! Εγώ προσπάθησα να τον καλύψω και είμαι φυλακή! Θα σκοτωθώ». Ο εξάδελφος του Άκη Τσοχατζόπουλου, Νίκος Ζήγρας, ο οποίος την
ακολουθούσε της φώναξε: «Πέστα ρε Φρόσω να ξαλαφρώσεις. Πες την αλήθεια, μην ξελασπώσεις αυτό το σκουπίδι. Την έχει τρελάνει τη γυναίκα. Δεν μιλάει».
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κι ενώ ήταν σε εξέλιξη η απολογία της δικηγόρου Μαρίας Ταλίτα – Τσεκούρα, η  Ευφροσύνη Λαμπροπούλου έδειχνε πολύ εκνευρισμένη. Κάποια στιγμή, μάλιστα, πήρε τον λόγο, για να ρωτήσει τον Άκη Τσοχατζόπουλο για την εταιρεία NOBILIS.
ΕΥΦ. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ: Επειδή έχω θιγεί πολύ με αυτά που ακούγονται εδώ μέσα, ας μας πει ο κ. Τσοχατζόπουλος ποιον έστειλε να φτιάξει τη Nobilis. Μόνο αυτός ξέρει για αυτή την ιστορία.
Από την μεριά της η δικηγόρος Μαρία Ταλίτα- Τσεκούρα, η οποία σύμφωνα με το κατηγορητήριο,  εμφανιζόταν ως εκπρόσωπος και διαχειρίστρια της εταιρείας Nobilis, μέσω της οποίας κατέληξε στα χέρια της Βίκυς Σταμάτη το νεοκλασικό της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, αρνήθηκε τις σε βάρος της κατηγορίες, λέγοντας πως τους την «έστησαν».
Μ. ΤΣΕΚΟΥΡΑ: Έχω εμπλακεί σε μία υπόθεση χωρίς να ξέρω κανένα κατηγορούμενο. Όταν διάβασα τα δημοσιεύματα, έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Ήταν καταστροφικό, η ζωή μου προσωπικά και επαγγελματικά διαλύθηκε.
Το δικαστήριο διέκοψε την συνεδρίασή του για τις 26 Αυγούστου, οπότε και θα συνεχίσουν τις απολογίες τους οι υπόλοιποι κατηγορούμενοι, μεταξύ των οποίων και ο πρωταγωνιστής της υπόθεσης, Άκης Τσοχατζόπουλος.
tvxs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...