Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Ο Παπαλέξης δεν δέχεται την βουλευτική έδρα


Ο Παπαλέξης πρώτος επιλαχών του ΠαΣοΚ στην Αρτα  όπως σας είχαμε ενημερώσει  από το πρωί δεν δέχεται να αναλάβει την έδρα του Παύλου  Στασινού ο οποίος παραιτήθηκε
Εστειλε επιστολή στον πρόεδρο της Βουλής με την οποία δηλώνει  ότι προτιμά να παραμείνει  Δήμαρχος στην Αρτα

«Η υποχρέωση μου, σύμφωνα με τον εκλογικό νόμο, να καλύψω την
κενή θέση που .......
άφησε ο κ. Στασινός στη Βουλή, είναι για μένα τιμή, όμως η άσκηση των καθηκόντων μου και οι υποχρεώσεις μου στο Δήμο Αρταίων αποτελούν συμβόλαιο τιμής με τον Αρτινό λαό, που δεν μου επιτρέπουν να την αποδεχτώ. Η εντολή του Αρτινού λαού είναι και νωπή και ισχυρή, καθώς και η εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου οι συνάδελφοι αιρετοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης εκλέγοντάς με ως πρόεδρο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ηπείρου. Στη δύσκολη περίοδο που διανύει η πατρίδα μας, εμείς θα παλέψουμε από το μετερίζι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αγωνιζόμενοι μαζί με τους συνδημότες μας οι οποίοι δοκιμάζονται καθημερινά μέσα σ' αυτό το ασταθές οικονομικό περιβάλλον και σ' αυτό το στόχο παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι».
Σειρά τώρα έχει ο Γκόντας Χρήστος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...