Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Μανώλης Καψής: “Η Χαρούλα Αλεξίου είναι σιχαμένη και τσόλι”


  • 1055
     


manolis kapsis i xaroula alexiou einai sixameni kai tsoli 1 315x236 250x180 Μανώλης Καψής: “Η Χαρούλα Αλεξίου είναι σιχαμένη και τσόλι”Εξαγριωμένη είναι η μεγάλη μας ερμηνεύτρια Χάρις Αλεξίου με το σχόλιο του Μανώλη Καψή στο twiiter, στο οποίο -μεταξύ άλλων- αναφέρει: “Αυτοί οι δήθεν αριστεροί, τύπου Χαρ Αλεξίου και Γαλάνη που δεν πλήρωσαν ποτέ φόρο… είναι οι πιο σιχαμένοι… είναι τσόλια”.
Η καλλιτέχνιδα που κάθε χρόνο αφήνει το δικό της λιθαράκι στο σύγχρονο πολιτισμό με τη μουσική
και τα τραγούδια της, η γυναίκα που σέβονται σε όλη την Ευρώπη και οι Γάλλοι προσκυνούν, απάντησε στο δημοσιογράφο μέσω facebook:
“Μανώλη Καψή,
Κανείς πριν από εσένα δεν με έχει κάνει μέχρι τώρα να νοιώσω τέτοιο ανακάτεμα στο στομάχι με την επίθεση του.
Γιατί; είπα. Τέτοιο μίσος, τέτοια αηδία μπορεί να έχω προκαλέσει σε έναν άνθρωπο που δεν με ξέρει παρά μόνο μέσα από το τραγούδισμα μου; Γιατί δεν έχω το δικαίωμα να έχω γνώμη για ό,τι συμβαίνει. Γιατί αφού εσύ πονάς περισσότερο τη χώρα από εμένα, δεν έψαξες να βρεις (μια και δεν είδες το δικό μου όνομα στις λίστες που δεν είναι δική μου ευθύνη) το πόσο εντάξει ή όχι είμαι;
Αν ψάξεις και εκπλαγείς θα ζητήσεις συγνώμη;
Έχεις το δικαίωμα να διασύρεις ανθρώπους και να χρησιμοποιείς τέτοιο λεξιλόγιο χωρίς λόγο;
Μήπως δεν είσαι εσύ αλλά κάποιος άλλος κακοήθης που χρησιμοποιεί το όνομά σου;
Μόνο “Γιατί” έχω να επαναλαμβάνω.
Δεν υπάρχει λογική στα γραφτά σου για να μπορέσω να σε κατανοήσω ακόμη κι αν τα έγραψες εν θερμώ (;).
Μακάρι να μην είσαι ο αληθινός.
Τί να πω;
Χαρούλα Αλεξίου”
Για την ιστορία, διαβάστε αναλυτικά τι έγραψε ο δημοσιογράφος στο twitter:
“αυτοί οι δήθεν αριστεροί, τυπου Χαρ Αλεξίου και Γαλάνη που δεν πληρωσαν ποτε φόρο… ειναι οι πιό σιχαμένοι”
“γιατί φθάσαμε στο μνημόνιο; γιατί κάτι τσόλια σαν την Αλεξίου και τη Γαλάνη δεν πληρωσαν ποτε φόρο και τώρα κάνουν αντίσταση”
“οταν η Χαρούλα έλεγε να φύγει η χούντα… το ΣΔΟΕ εννοούσε;”
“όσοι έχετε παλιά ρούχα τα μαζευουμε στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής για να τα δώσουμε στην Γαλάνη και τον Κότσιρα που υποφέρουν…”
Αλήθεια, εάν σήμερα βρισκόταν στη ζωή ο Χρήστος Λαμπράκης του ΔΟΛ, ο οποίος έδειχνε ιδιαίτερη εκτίμηση στην καλλιτεχνική πορεία της Χαρούλας Αλεξίου, πώς θα σχολίαζε ο ίδιος στο Twitter τα σχόλια Καψή; Ή μήπως δεν θα είχαν γίνει ποτέ κι έτσι δεν θα χρειαζόταν η παρέμβαση Λαμπράκη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...