Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα GAP. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα GAP. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

100 άτομα απασχολούσε ο ΓΑΠ για τα Social Media!!!


Διαβάζω και ξαναδιαβάζω την είδηση και αδυνατώ να το πιστέψω:
«Ο Πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος τά ‘χασε(«καράφλιασε», ήθελα να γράψω) με την εικόνα που βρήκε στο Μαξίμου. Είναι δυνατόν να είχαν προσληφθεί για τα λεγόμενα σόσιαλ μίντια (τουίτερ, φέισμπουκ, λίνκεντιν και τα ρέστα) 100 άτομα; Τι έκαναν όλοι αυτοί; Και πόσο μάς κόστιζαν άραγε;»
 Αυτά τα γράφουν τα χθεσινά ΝΕΑ!!!
Το ζήτημα δεν είναι αν το Γραφείο του Πρωθυπουργού είχε μετατραπεί σε έναν μηχανισμό προσωπικής προβολής του Γιώργου.

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Ο ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ

Γράφει ο Νίκος Χριστοδουλόπουλος
%25CE%25B3%25CE%25B1%25CF%2580.jpg Μιλώντας σήμερα στη Βουλή ο εξαναγκασθείς σχεδόν σε παραίτηση πρωθυπουργός Γεώργιος Παπανδρέου, πάλι προσπάθησε να μας παραπλανήσει. Όλα ωραία τα έκανε αυτός, έσωσε τη χώρα, και για όλα φταίνε οι άλλοι. Μα τότε γιατί εγκατέλειψε το σκάφος και συνηγόρησε να αναλάβει καπετάνιος ο κ. Λουκάς Παπαδήμος;

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

GAP, Το απόλυτο λάθος της αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής


Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Νοεμβρίου 8, 2011
Γράφει ο Τρελλάκιας
Επιτέλους γίνεται κατανοητό πως η αμερικανική εξωτερική πολιτική είναι ανίκανη. Οι ……αναλυτές των περιβόητων think tank των υπογείων του state department αλλά και της CIA έκαναν για άλλη μια φορά τεράστιο λάθος. Υπερεκτίμησαν τις ικανότητες του πιο ανίκανου ανθρώπου, έλληνα πολιτικού. Γνώριζαν  πως η μαριονέτα της ……..σοσιαλιστικής διεθνούς, ο δικός τους υπήκοος, ο γιός του μεγαλύτερου πράκτορα τους που κατάφερε να κρατά την «κακιά» αριστερά της Χώρας σε πολύ χαμηλά ποσοστά τόσα χρόνια, ήταν σχετικά περιορισμένης πνευματικής κατάστασης, αλλά αυτό ήταν υπέρ τους για την ……δουλειά που τον ήθελαν!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...