
Διαβάζω και ξαναδιαβάζω την είδηση και αδυνατώ να το πιστέψω:
«Ο Πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος τά ‘χασε(«καράφλιασε», ήθελα να γράψω) με την εικόνα που βρήκε στο Μαξίμου. Είναι δυνατόν να είχαν προσληφθεί για τα λεγόμενα σόσιαλ μίντια (τουίτερ, φέισμπουκ, λίνκεντιν και τα ρέστα) 100 άτομα; Τι έκαναν όλοι αυτοί; Και πόσο μάς κόστιζαν άραγε;»
Αυτά τα γράφουν τα χθεσινά ΝΕΑ!!!
Το ζήτημα δεν είναι αν το Γραφείο του Πρωθυπουργού είχε μετατραπεί σε έναν μηχανισμό προσωπικής προβολής του Γιώργου.
Μιλώντας σήμερα στη Βουλή ο εξαναγκασθείς σχεδόν σε παραίτηση πρωθυπουργός Γεώργιος Παπανδρέου, πάλι προσπάθησε να μας παραπλανήσει. Όλα ωραία τα έκανε αυτός, έσωσε τη χώρα, και για όλα φταίνε οι άλλοι. Μα τότε γιατί εγκατέλειψε το σκάφος και συνηγόρησε να αναλάβει καπετάνιος ο κ. Λουκάς Παπαδήμος;