Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Αμερικανοί κομμάντος στο Πολυτεχνείο του 1973



15 Νοεμβρίου 1973 :

"...Μέσα σε μια ώρα, έξι πρεσβείες είχαν λάβει ανάλογα μηνύματα. Φυσικά, οι βάσεις της Νέας Μάκρης, του Ελληνικού στην Αττική και στις Γούρνες στην Κρήτη, έλαβαν το μήνυμα, προσυπογραμμένο από τον σταθμάρχη . Μετά από αυτό, οι βάσεις τέθηκαν σε...
συναγερμό. Το ίδιο βράδυ, η βάση της Νέας Μάκρης συνδέονταν κωδικά με το αεροπλανοφόρο "Ιντεπέντεντ", που θα έφτανε στην Ελευσίνα για να αποβιβάσει εκατόν ογδόντα δυο κομμάντος... με προορισμό την Αθήνα...."
"...Η ομάδα των 182 αντρών κάτω από την διοίκηση του πλωτάρχη Τάλμποτ που είχε φθάσει εκείνο το βράδυ στην Αθήνα , ήταν -ας το πούμε- ένα τμήμα της νεοσύστατης τότε Ελαφράς ταξιαρχίας του στρατού των Ηνωμένων Πολιτείων..."

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...