Έχουμε γράψει για το μέγεθος του κανιβαλισμού και την κτηνώδη απανθρωπιά του κατοχικού καθεστώτος και των διοικητών του στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία». Διαβάστε ΕΔΩ
Τώρα, σε όλα αυτά προστίθενται και οι μαφιόζικες μέθοδοι της κατασκευής "μαρτύρων", αντιγράφοντας οι «διοικητές» της Υγείας τις αντιτρομοκρατικές διωκτικές αρχές: Ευρεσιτεχνία των μυστικών υπηρεσιών…