Για δες ποιος μιλάει!! εσείς δηλαδή εκεί πέρα στο πασόκ, τι είσαστε κύριε Καστανίδη; τι διαφορετικό από τους χουντικούς έχετε; α ναι ξέχασα! λέγεστε "σοσιαλ-η-στικό κίνημα!!
Απορώ, αυτό είναι το μόνο που σας ενόχλησε σ'αυτήν την απαράδεκτη, παράνομη κυβέρνηση; την προδοσία της πατρίδας την παραβλέπετε μπροστά στο πολιτικό σας συμφέρον ...κύριε Καστανίδη;
που συμμετέχουν σε αυτή και υπηρέτησαν την χουντική Δεξιά ή είναι γνήσιοι απόγονοι του δικτατορικού καθεστώτος”.
Εξηγεί, επίσης, πως.......
“αποτελεί ιστορικό λάθος της δημοκρατικής παράταξης που αποδέχθηκε τη συμμετοχή των ακροδεξιών υπουργών και υφυπουργών στην κυβέρνηση συνεργασίας”.
πηγη