Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ Υ ΤΗΣ ΧΑΓΗΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ !

Τον Οκτώβριο του 1940, η Ελλάδα υποχρεώθηκε να μπει στο Δεύτερο
Παγκόσμιο Πόλεμο με την απρόκλητη εισβολή των στρατευμάτων του
Μουσολίνι στην Ήπειρο. Ο Χίτλερ, για να σώσει τον Μουσολίνι από μία
ταπεινωτική ήττα, εισέβαλε στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 1941. Η Ελλάδα
λεηλατήθηκε και ερειπώθηκε από τους Γερμανούς όσο καμία άλλη χώρα κάτω

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Στη Βουλή το κατοχικό δάνειο των 3,5 δισ. ευρώ από τη ναζιστική Γερμανία


Στη Βουλή το κατοχικό δάνειο των 3,5 δισ. ευρώ από τη ναζιστική ΓερμανίαΤο θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων και του αναγκαστικού κατοχικού δανείου που πήρε η ναζιστική Γερμανία από την κατεχόμενη Ελλάδα, συζητήθηκε χτες στη Βουλή μετά από ερώτηση του βουλευτή του ΛΑΟΣ, Κώστα Αϊβαλιώτη.
Αναπτύσσοντας την ερώτησή του, ο βουλευτής του ΛΑΟΣ υπενθύμισε την ύπαρξη «του αναγκαστικού δανείου των 3,5 δισ. δολαρίων σε τιμές 1943, που σήμερα υπολογίζεται σε 162 δισ. ευρώ, ενώ Γάλλοι ειδικοί υπολογίζουν το σύνολο της γερμανικής οφειλής στα 585 δισ. ευρώ».

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Ας υπογράψουμε όλοι : Συλλέγονται υπογραφές για την καταβολή των γερμανικών αποζημιώσεων

 

Προσπάθεια μέσω ιστοσελίδας ώστε το γερμανικό κράτος να πληρώσει

Μία προσπάθεια συλλογής υπογραφών με αίτημα την πληρωμή των γερμανικών αποζημιώσεων από τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, διεξάγεται μέσω διαδικτύου. Τη διοργάνωση της προσπάθειας, έχει η οργάνωση «Hellenic Electronic Center», που συστήνεται ως εθελοντική, μη κερδοσκοπική. Η συλλογή των υπογραφών γίνεται μέσω της ιστοσελίδας greece.org/blogs/wwii.

«Αν η Ελλάδα θυμηθεί τις αποζημιώσεις, θα μας πάρουν και τα σώβρακα»

Albrecht Ritschl: Η Γερμανία είναι ο μεγαλύτερος αμαρτωλός του 20ου αιώνα

«Έξω από τα δόντια» μίλησε ο καθηγητής Ιστορίας της Οικονομίας, Albrecht Ritschl, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο γερμανικό «Spiegel» αναφορικά με την κρίση χρέους της Ελλάδας, την οικονομική βοήθεια από τις ευρωπαϊκές χώρες καθώς και τις πολεμικές αποζημιώσεις που ουδέποτε καταβλήθηκαν στην Ελλάδα.

Όπως τονίζει ο Albrecht Ritschl, η Γερμανία είναι «ο μεγαλύτερος αμαρτωλός του 20ου αιώνα»

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...