Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Αυτά είναι τα πέντε πρόσωπα με τα οποία μίλησε ο Ρουπακιάς

Ανάμεσά τους ο Πατέλης και ένας απόστρατος των Ενόπλων Δυνάμεων - Πώς περιέγραψε τη στιγμή της επίθεσης στον Παύλο Φύσσα - «Ήταν ο πρώτος που βρήκα μπροστά μου»... κατέθεσε ο 45χρονος - Τα τηλέφωνα Πατέλη σε βουλευτές της ΧΑ

Νέα άγνωστα σημεία της δικογραφίας για τη δολοφονία του 34χρονου Παύλου Φύσσα έρχονται σήμερα στο φως της δημοσιότητας.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Βήματος, τα πέντε «μυστηριώδη» και πολυσυζητημένα πρόσωπα με τα οποία επικοινώνησε ο δράστης το επίμαχο χρονικό διάστημα είναι εκτός του επικεφαλής της Τοπικής Οργάνωσης της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια, ο Ευθύμιος Καζ., μέλος της Τοπικής Οργάνωσης του νεοναζιστικού μορφώματος, ο Γιώργος Δ., απόστρατος αξιωματικός, επισκέπτης των γραφείων της Χρυσής Αυγής, ο Αντώνης Τσ. για τον οποίο δηλώνεται ότι είναι φίλος του γιου του δράστη, και κάποιος Θεοφάνης Σβ., του οποίου διερευνάται ο ρόλος και η ακριβής εμπλοκή του στην υπόθεση. Αμέσως μετά την ανάδειξη των συγκεκριμένων ονομάτων στη δικογραφία οι αστυνομικές και οι δικαστικές αρχές ζήτησαν την άρση απορρήτου των πέντε τηλεφωνικών αριθμών τους. Σύμφωνα με έγγραφα της δικογραφίας, ο Γιώργος Πατέλης φέρεται να έχει επικοινωνήσει με τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής Ηλία Κασιδιάρη, Ηλία Παναγιώταρο και Γιάννη Λαγό, χωρίς ωστόσο ακόμη να είναι ευκρινές αν αυτές οι κλήσεις έχουν γίνει το επίμαχο χρονικό διάστημα ή σε προγενέστερο ή μεταγενέστερο χρόνο.

Αμετανόητος ο δολοφόνος του Παύλου Φύσσα ισχυρίζεται ότι ήταν σε άμυνα

«Έχω κλείσει δύο σπίτια. Το δικό μου και του παιδιού. Μου άνοιξαν την πόρτα του αυτοκινήτου μου πέντε με έξι άτιμα, με γρονθοκόπησαν στο κεφάλι, πήρα ασυναίσθητα το μαχαίρι που είχα για αυτοπροστασία. Ένας φίλος του θύματος με μπλε μπλούζα φώναξε στην αστυνομία «αυτός είναι, αυτός είναι»».

Με αυτά τα λόγια ο Γ. Ρουπακιάς κατηγορούμενος για τη δολοφονία του, Παύλου Φύσσα δίνει απολογούμενος στην ανακρίτρια Πειραιά την δική του εκδοχή για τις συνθήκες κάτω από τις δολοφόνησε, όπως ομολόγησε, τον 34χρονο μουσικό. Στην απολογία του στην ανακρίτρια, ο κατηγορούμενος υποστηρίζει ότι βρίσκονταν σε διαφορετική καφετέρια από αυτή που βρίσκονταν το θύμα και ότι την ώρα που βρίσκονταν εκεί δέχθηκε τηλεφώνημα από τον Δ.Γ απόστρατο των Ενόπλων Δυνάμεων, που τον γνώρισε όπως λέει, στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια.

«Η Τ. Ο. Νίκαιας παρέχει ενδυμασία (στρατιωτική ενδυμασία, άρβυλα, μαύρη μπλούζα και στρατιωτικό παντελόνι) σε κάποια άτομα της οργάνωσης που φρουρούν τα γραφεία.

Μετά τη σύλληψη μου πήρα τηλέφωνο τον Γ. Π. και του είπα ότι μαχαίρωσα κάποιον άνθρωπο και να μου βρει δικηγόρο. Εκείνος, που έχει επαφή με κόσμο, δικηγόρους κλπ, του έκανα απανωτές κλήσεις ζητώντας βοήθεια, αλλά αυτός δεν με βοήθησε και μου είπε ''κόψε το λαιμό σου, όπως έστρωσες θα κοιμηθείς''.

Εκτός του Π. πιθανόν να τηλεφώνησα και στη γυναίκα μου για να την καθησυχάσω. Επιτέθηκα στον Παύλο Φύσσα γιατί αυτός ήταν ο πρώτος που βρήκα μπροστά μου αφότου με τράβηξαν κάποιοι από την ομάδα αυτή από το αυτοκίνητο. Και οι άλλοι βέβαια μου επιτέθηκαν, αλλά εγώ χτύπησα αποκλειστικά το θύμα γιατί αυτός βρισκόταν πιο κοντά μου. Το θύμα ούτε το γνώριζα ούτε κάποιος με έστειλε εκεί, ούτε πήγαινα ανάποδα με το αυτοκίνητό μου. Οι αστυνομικοί την ώρα που ήρθαν είδαν ότι δέχθηκα χτυπήματα από το θύμα και την παρέα του».

Ο ίδιος  υποστήριξε ακόμη ενώπιον της  ανακρίτριας Πειραιά, ότι το τελευταίο  τρίμηνο έλαβε μέρος σε δραστηριότητες της Χρυσής Αυγής –της οποίας όπως λέει είναι «υποστηρικτής» - επειδή είναι αγανακτισμένος με την οικονομική κατάσταση της χώρας. Τόνισε, δε, ότι δεν υπήρξε ποτέ μέλος της διότι δεν διέθετε το ποσό των 20 ευρώ που απαιτείται για την εγγραφή.

Αναφέρει  στην απολογία του ο Γ. Ρουπακιάς: «Ημουν σε άλλη καφετέρια από το θύμα. Όσο βρισκόμουν στην καφετέρια  έλαβε τηλέφωνο από τον ΔΓ απόστρατο  των Ενόπλων Δυνάμεων που τον  γνώρισα στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια. Με ρώτησε τι κάνω ,χωρίς αιτία. Όσο βρισκόμουν στην καφετέρια πήρα τον Γ.Π ,Ι.Κ και τον Δ. Μίλησα μόνο με τον τελευταίο. Τον Κ. και τον Π. τους γνώρισα στα γραφεία της Χρυσής Αυγής. Όλα τα άτομα που προανέφερα προέρχονται από την τοπική οργάνωση της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια. Στο γραφείο είμαι μόνο τρεις μήνες. Πριν δεν ανήκα πουθενά. Τον τελευταίο καιρό λαμβάνω μέρος σε δραστηριότητες της Χρυσής Αυγής επειδή είμαι αγανακτισμένος με την οικονομική κατάσταση στη χώρα. Δεν είχα το ποσό των 20 ευρώ που απαιτείται για να γραφτώ μέλος ούτε εγώ ούτε η γυναίκα μου γι αυτό το λόγο δεν είμαι μέλος και δεν είναι καταγεγραμμένο το όνομά μου στη Χρυσή Αυγή, είμαι απλός υποστηρικτής».

«Είχα το γκλομπ σπίτι για τους κλέφτες»

«Κάθε Τρίτη,Πέμπτη και Παρασκευή τα γραφεία της  Χρυσής Αυγής είναι ανοιχτά. Στις 9 πήγαινα εγώ κάθε Πέμπτη γιατί γινόντουσαν ομιλίες από βουλευτές της Χρυσής Αυγής. Εχω πάρει μέρος σε μία διανομή τροφίμων , που έγινε στην Αθήνα στα μέσα Ιουλίου και σε μία εκδρομή στη Μεσσηνία, στον ποταμό Νέδα, τον Αύγουστο του 2013» υποστηρίζει ο Π. Φύσσας και συνεχίζει: «Το κλομπ πράγματι υπήρχε σπίτι , όπως και το τέιζερ και τα περιοδικά και η εφημερίδα της Χρυσής Αυγής και τα βιβλιαράκια μαίανδρος, το περιεχόμενο των οποίων εγώ ανακοίνωσα στους αστυνομικούς. Το κλομπ και το τειζερ το οποίο είχα αγοράσει 20 ευρώ το είχα σπίτι για τους
κλέφτες».

«Μου επιτέθηκαν»

Στην  απολογία του ο κατηγορούμενους  για τη δολοφονία του νεαρού άνδρα  στην Αμφιάλη, αναφέρει: «Στη συμπλοκή κατέβαινα πεζός την Τσαλδάρη πηγαίνοντας στο αυτοκίνητό μου  είδα ομάδα ατόμων 40 εως 50 στον απέναντι δρόμο να χτυπιούνται και στα 60 -70 μέτρα ήταν αποκομμένη μία ομάδα 10 -15 ατόμων, μέσα στην οποία ήταν και το θύμα οι οποίοι στέκονταν μπροστά στο αυτοκίνητό μου. Ακουσα από απέναντι να φωνάζουν νόμιζα ότι ήταν τσακωμός φιλάθλου. Ξεκλείδωσα το αυτοκίνητό μου, κάθισα στη θέση του οδηγού και άκουσα μία φωνή να φωνάζει από τους φίλους του θύματος, αυτός είναι, αυτός είναι. Αυτοί θεώρησαν ότι εγώ ήμουν μαζί με τους άλλους χρυσαυγίτες και μου επιτέθηκαν. Οι αστυνομικοί ήρθαν σε δευτερόλεπτα από τότε που έγινε το συμβάν. Τους είδα με τις μηχανές πάνω στο πεζοδρόμιο. Την ώρα που ήρθαν οι αστυνομικοί ήταν 10 με 12 άτομα της παρέας του θύματος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...